"התרשמתי מהיקף פעילותכם ותרומתכם למוסדות החינוך החרדי"

אתר קול חי No Comments on "התרשמתי מהיקף פעילותכם ותרומתכם למוסדות החינוך החרדי"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החינוך ח"כ הרב מאיר פרוש מיהדות התורה ביקר השבוע יחד עם צוות משרדו במשרדי הנהלת ידידות טורונטו בירושלים בו שיבח את הפעילות הענפה למען החינוך החרדי ודן בהעמקת שיתופי הפעולה בין משרד החינוך לבין ידידות טורונטו.

את ביקורו במקום פתח הרב מאיר פרוש בפגישה עם מנהלי פרויקט 'תעודה' שסקרו בפניו את פעילות הפרויקט המתקיים בעשרות בתי ספר וסמינרים ברחבי הארץ ובמסגרתו מתקיימים שיעורי עזר עבור תלמידות המתקשות לעבור את מבחני הגמר. הרב פרוש התרשם מהמקצועיות ומהרצינות של צוות הפרויקט שבזכותו מצליחות מאות בנות לסיים את הלימודים בהצלחה ולרכוש מקצוע מפרנס לאחר נישואיהן.

בהמשך נפגש סגן השר פרוש עם צוות הנהלת ידידות טורונטו בראשות המנכ"ל הרב משה שפירא יחד עם אנשי הצוות החינוכי והמקצועי, שם סקרו בפניו את מגוון תכניות הסיוע לציבור החרדי בתחומי החינוך, הבריאות, התעסוקה, הרווחה ובתחומים רבים נוספים.

בין היתר הועלו בפניו שיתופי הפעולה עם מרכזי הרפואה החרדיים ובהם בית החולים מעייני הישועה, בית החולים לניאדו, בית החולים שערי צדק ועמותת בית חם.

ראשי ידידות טורונטו הרחיבו בסקירתם על פעילותם בנושאי החינוך ומניעת נשירה ודנו עם השר על העמקת שיתופי הפעולה בין משרד החינוך לבין פרויקטים מובילים שמפעילה ידידות טורונטו בתחום החינוך, כמו פרויקט אל הנפש שבראשות איש החינוך הרב מרדכי פינדרוס, שבמסגרתו מסובסדים טיפולים רגשיים עבור תלמידים ותלמידות במאות תלמודי תורה ובתי ספר ברחבי הארץ.

הרב משה שפירא מנכ"ל ידידות טורונטו אמר לרב מאיר פרוש כי "אנו שמחים לארח אותך ולהיות שליחים למען החינוך החרדי הטהור. נמשיך לפעול להיטיב בתחומים השונים בציבור החרדי ובעיקר בתחום החינוך והסיוע לילדי ישראל.



0 תגובות